Friday, May 3, 2013

Nekārtības: 216-ais mikriņš - neizsniedz biļeti!

Nu jau labu laiku sab. transportā, ti skaitā “mikriņos” VIENMĒR paņemu biļeti. Ja šoferis neizsniedz pats – vienmēr palūdzu lai iedod. Un dod arī. Kur tad viņi liksies, vai ne?

Šodien bija citādāk. Plkst. 20:48 pieturā "Centrāltirgus" (virzienā uz Ķengaragu) iekāpu 216-jā SIA “Taksi.lv” mikriņā (FT3208), iedodu naudu (20+20+5+1+1+1+1+1=50 santīmus) kā parasti – palūdzu biļeti... Uz ko šoferis paziņo, ka biļešu nav – neko nedos. Nelikos mierā – palūdzu vēlreiz, uz ko šoferis slāvu mēlē pārmetoši (un nu jau rupjāk) “Da za takie djengi on ješo i biļet hočet!”. Vēlreiz pieprasu biļeti (nez cik mēs tā ilgi? :D )... Šis izrauj no “bardačoka” 3 iepakotas biļešu paciņas un, turot tās rokās, nervozi spriedelē, ka viņam ar tām biļetēm vēl “visas brīvdienas jābraukā”, un... tā arī neiedod. Gribēja man manu naudu atpakaļ atdod (???), taču neņēmu – nodomāju, ka viņš tad mani aicinātu izkāpt (???). Vel kas nebūs – labāk tad bez biļetes, bet uz man uz mājām jātiek. Aicina - “Nu, idji sadjis...” Blakus sēdoša sieviete-pasažiere man arī saka, lai tiešām sēžos, ja kas – viņa liecinās. :D
Nu labi, apsēdos un štukoju ko lai ar viņu iesāk. Par “laimi” tieši šoreiz pie rokas nebija pat mobilā, lai notikušo piefiksēt videoierakstā (gan jau ka viņa priekšniekam un kontrolējošam dienestam būtu interesanti apskatīties/paklausīties - ko un kā šis runāja). :/

Trolejbusa pieturā “Višķu iela” (faktiski galapunkts) salonā biju palicis vēl tikai es un tā pati sieviete (“lieciniece”). Šoferīts nobļaujas – galapunkts! Un ka jākāpj ārā. Sieviete viņam jautā vai varētu aizvest vienu pieturu tālāk (bieži vien šoferīši piekrīt), uz ko šis atsaka – ar vārdiem “vot iz-za ņego (rāda uz mani) ņe povezu!”.

Kapjot ārā, nofočēju “varoni”...



Sazvanu “Rīgas Satiksmi”, kura piereģistrē manu sūdzību... Nez kāda no tā jēga. Man tak ne audio- ne video-ieraksta nav. Šoferīts gan jau ka teiks – nekā tāda nebija, un neviens neko nepierādīs.

Bet nu šo konkrēto nekaunīgo rupekli esmu piefiksējis – gan jau vēl tiksimies...

No comments:

Post a Comment